İK profesyonelleri ve genelde şirket yöneticileri
gibi uzman bir kitlenin karşısına her Pazar, tekrar ve tekrar çıkmak,
kamçılayıcı olduğu kadar cesaret isteyen bir iştir.
Ama Hürriyet
İK’nin challenge’ı (Ne yazık ki karşılığı
yok. Ne diyebiliriz ‘meydan okuma’ mı, ‘altından kalkması gereken zor görev’
mi, ‘kendine koyduğu çetin hedef’ mi?) bu kadarla da
sınırlı değil.
Hürriyet
İK bir meslek
yayını değil. Bir ilan gazetesi hiç değil. Her Pazar girdiği yüz binlerce evde,
yüz binlerce çalışana, memura, esnafa, tüccara, işçiye, iş arayana, ev
kadınına, öğrenciye, emekliye hitap eden, onların çalışma hayatına olduğu
kadar, özel hayatına da dokunan, hasılı konusu sadece ‘insan kaynakları’ değil,
‘insan’ olan bir gazete.
1.000 sayıdır (ki aralıksız 19 yıl eder) ilginize
ve beğeninize mazhar olabildiğimize göre, çok da yüzümüze gözümüze
bulaştırmamışız, diye umuyorum.
Türkiye’de iyi bir şey yapmak zordur. Sürdürmek ve
dik durmak daha da zordur. 19 yıldır Hürriyet
İK’ya emek vermiş ve vermeye devam eden meslektaşlarım adına, iltifatınıza
teşekkür ederim.
Serdar Devrim
Yayın Yönetmeni
Yayın Yönetmeni
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder